Aquarium en vijververeniging 'De Natuur in Huis'

De vereniging

Onze vereniging is opgericht op 17 januari 1951. Na verschillende locaties gekend te hebben bevindt ons clubhuis al weer sinds 2001 aan de Uilenvliet te Zwijndrecht.

AV de Natuur in Huis is een hobbyvereniging voor het houden van aquaria, terraria en tuinvijvers. Naast het serieus uitoefenen van onze hobby is er plaats voor gezelligheid op onze vereniging. Wij beschikken dan ook over een eigen clubhuis, dat 2x per week geopend is (donderdagavond en zaterdagmiddag).  In dit clubhuis ontmoeten de leden elkaar, onder het genot van een kop koffie of een drankje.

Onze vereniging geeft de hobby meerwaarde door middel van huisbezoeken door ervaren leden, regelmatige lezingen en workshops, een goed uitgeruste bibliotheek en de jaarlijkse Huis-Advieskeuring als er genoeg deelnemers zijn. Ieder lid mag aan deze gratis keuring meedoen.

Wat biedt een lidmaatschap u?

• Advies van leden aan leden

• Het voordelig inkopen van uw aquariumbenodigdheden

• Een ruime bibliotheek met meer dan 200 boeken en magazines

• Onze website voor de laatste nieuwsberichten

• Ons digitale verenigingsblad verschijnt 5 x per jaar.

• Jaarlijks wordt gratis de Huiskeuring gehouden

• Verder activiteiten, zoals lezingen, presentaties en sociale activiteiten

• en uiteraard een gezellige club, die u tweemaal per week kunt bezoeken.

Maak jouw eigen website met JouwWeb